Nyt on ollut  ajatukset hiukka "muualla" niin on jäänyt vähemmälle tämä kirjuuttelu. Hirmu hytinät ja tytinät on uusien sivujen takia ja tietysti pentuasiat sun muut ;) ! Enää ei tartte onneksi kauaa odotella että uusi ilme tulee sivuille. Mä olen ollut niiin malttamaton että sivujen tekijä varmaan näkee musta jo painajaisia :D !

Meidän Rio-papalla on nyt taas joku huonompi kausi tai jotain.. varsinaisia koskuja ei tunnu olevan mutta se on tässä nyt pari viikkoa ollut jokseenkin omituinen.. ei halua olla ulkona.. ei oikein tee tarpeitaan.. aina nälkäinen.. tuijottelee tyhjyyteen.. kuulo ja näkö on nyt lähes kokonaan mennyttä, toisella silmällä ehkä jotain hahmottaa.. Voi toista.. Kunpa tietäisi mitä se ajattelee. Tänään oli Rion "parturipäivä" ja pesupäivä. Siitä oikein näki kuinka se nautti kun pesin ihon ihan pesusienellä hangaten :) ! Oli varmaan monta ikävää kutkutuksen kohtaa mitä se ei enää oikein kykene itse rapsuttelemaan :).

Minulla muutes kävi tänään hyvä tuuri.. tai siis itseasiassa tuurini taisi alkaa eilisestä.. Aloitan siis eilisestä.. Olin Ärrällä äitini asioilla ja siinä sitten  samalla päätin tehdä pari lappua Kenoa.. ja pelistä mitään ymmärtämättömänä tietysti kone arpoi.. illalla ilokseni huomasin että olin voittanut "huikeat" 24€ :) !

Noh.. tänään sitten tuuri jatkui.. Taru soitti minulle ja kertoi että Lappalaiskoirien järjestämällä jälkikurssille oli tullut koirallinen peruutuspaikka ja tarjosi sitä minulle.. Arto sattuu olemaan vapaalla joten sitä sitten ollaankin huomenna ja sunnuntaina menossa ottamaan oppia Nanan kanssa jälkikurssille :) ! Tosi hieno juttu !!!

Niin ja lisäksi..  äitimuorini kadotti tänään johonkin meille sisällekorvakorunsa "lukon".. tiedättehän niitä pieniä kultaisia.. aikamme sitä etsittiin ja todettiin että sitä ei kyllä enää mistään löydy eikä kyllä kannata etsiä.. on kuin neulaa heinäsuovasta hakisi.. sen että vanhempieni auton perävalot häipyivät näkyviltä osui silmäni johonkin kiiltävään lattialla.. aurinko valaisi juuri oikeaan kohtaan ja siellähän se killotti :) ! Mitähän seuraavaksi.. Taidanpa tehdä huomenna pari riviä lotto.. Ihan varmuuden vuoksi ;D heh heh !